Bortförd



Titel: Bortförd
Författare: Norah McClintock
Ingår inte i någon serie.
Jag fick den här boken när jag prenumererade på GIRL:IT. Du kanske också måste göra det för att få den.

Skräckslagen låg jag på det smutsiga trägolvet i den sjaskiga stugan. i flera veckor hadde jag hört om de två försvunna tjejerna, ändå hade jag aldrig nånsin trott att någonting sådant skulle hända mig.

Två tjejer har försvunnit nära staden där Stephanei bor, och folk pratar om en seriemördare. Hon tycker att det är skrämmande men är säker på att något sådant inte skulle hända henne...

Då det värkligen sker blir hon bunden och lämnad ensam. Hon lyckas rymma och springer för livet. Nu är hon mitt ute i ödemarken utan mat och vatten och utan att veta hur hon ska ta sig hem.

Betyg:
stjrnastjrnastjrnastjrnastjrna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0